Potrivit unui studiu, copii care iau masa cu familia lor în mod regulat, scad riscul de obezitate cu 40%, anunta Daily Mail
Studiul realizat de cercetatorii americani a indicat ca dacă cei mici sunt educati sa respecte un program de somn si sa ia masa cu familia, sunt mai putin predispuai la obezitate. De asemenea, reducerea numarului de ore petrecute in fata televizorului sau computerului reprezinta reguli importante pentru a pastra o greutate normala.
Pentru realizarea acestui studiu, specialistii de la Universitatea din Ohio, au analizat peste 8.000 de copii.
sursa www.libertatea.ro
Castiga 8 sticle de vin Terra Romana, de la SERVE!
Cu 11 ore în urmă



